Monday 4 April 2016



M.I.S.S.


have you ever miss some one so deeply...
feel like you cant even hold the breath...
well.. I am now...

Rindu yg tak terucap dengan kata-kata...
Rindu.. tapi tak tahu bagaimana ingin diluahkan..
Ibarat pungguk rindukan bulan....

Bila rindu ini datang...
Aku selalu berdoa agar ianya segera berlalu pergi...
Rindu yang tak berpenghujung...
Ibarat air mengalir yg tak tahu dimana muaranya..

Bila rindu ini datang..
Aku ingin buang kau jauh dari ingatan..
Kalau boleh ingin aku lontarkan ke lautan paling dalam agar ianya tidak akan kutemui lagi..

Bila rindu ini datang..
kadang hati bertanya..
adakah kau juga punya rasa yang sama.. ?
atau aku hanya mengejar bayanganmu yang tak pasti..

Bila rindu ini datang..
Pasti aku titipkan doa buatmu
Allah, Kau lindungilah dia..
Semoga dia sentiasa di dalam rahmatMu selalu..
Ameen

Well... I still have faith on him...

Love
Faith_Iman

No comments:

Post a Comment