Thursday 15 November 2012

Banyak Sedekah menjadikan hidup lebih Berkat


A new year? lets start with doing good. 

KUSARUNGKAN Kasih UNTUKMU - Projek amal bertujuan menghadiahkan sarung bantal dan chemo-cap berwarna-warni bagi menceriakan pesakit-pesakit kanak-kanak terutamanya yang menghidap kanser.





you took my heart away.. 

On its way.....gonna be bz sewing this on more than 200 pillowcases....

Can't wait for the day...........

 
Pouch ni digunakan untuk letak tube chemotherapy....dipakai dileher oleh pesakit2 kanser.....

Alhamdullilah, hampir 5 bulan kami merancang, akhirnya projek amal kami insyaAllah, akan dilancarkan secara rasmikan pd 24 November 2012. Projek yang mendapat sokongan sepenuhnya dari Institut Pediatrik, Hospital Kuala Lumpur.

Untuk pengetahuan semua, sebenarnya ini adalah projek amal kami yang ke-3. Tetapi kali ini, dilaksanakan dengan scala yang lebih besar lagi. Dan insyaAllah dengan sokongan & sumbangan semua pihak, impian kami untuk menjelajah ke seluruh Malaysia. Memperluaskan lagi sumbangan ini ke hospital-hospital di seluruh Malaysia yang mempunyai wad Pediatrik.


Selain daripada penyerahan sarung bantal & chemo caps, jualan amal juga akan diadakan. Semua sumbangan daripada jualan amal ini, akan disalurkan ke dana tabung Ku Sarungkan Kasih UntukMu

Segala sumbangan tuan puan adalah bersifat voluntari. Harapan kami agar kanak-kanak ini tersenyum riang di sebalik kesakitan yang mereka alami.. insyaAllah. Jasa baik tuan puan kami dahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih..Semoga mendapat rahmat dan keberkatan dari Allah. Ameeen :)



No comments:

Post a Comment